ריהוט לבית ספר - בעיות נפוצות ופתרונן

פלטות שולחן פגומות או מתפרקות     

פלטות השולחן הנפוצות הם ממלמין עם קנט יצוק.
המלמין הינו חומר רך ולכן משתחרר משלד השולחן בקלות יחסית וסובל מוונדליזם בקלות.
הפתרון:

רכישת שולחנות עם פלטות מחופות פורמייקה ולא מלמין.
הפורמייקה חזקה יותר ולכן בעלת אורך חיים ארוך יותר.


קנטים של פלטות השולחן מתפרקים

אם הקנטים מתפרקים ככל הנראה מדובר בקנט PVC ובשולחן שנרכש במידות מיוחדות.
פתרון:
אם לא קיים קנט יצוק למידות השולחן שברצונכם לרכוש – לא לחסוך ולקנות שולחן סנדוויץ' עם קנט חשוף צבוע בלכה, או קנט עץ בוק.
קנט
PVC אינו מתאים לשולחנות למוסדות לימוד בגלל השימוש הרב בשולחנות אלו ועמידותו הנמוכה יחסית.


פלסטיק בגב ובמושב הכיסא רך, גמיש ונשחק

כיסא דקל-עדןכיסא דקל דגם לוטן קיימים כיסאות באיכויות שונות. חלקם בעלי גב ומושב פלסטיק עדין הנשחק מהר
הפתרון:
אנו ממליצים על כיסא פלסטיק דגם לוטן. הגב והמושב של כיסא זה מיובאים מגרמניה והינם חזקים ואיכותיים ביותר. כמו כן כיסא תלמיד דגם עדן הינו חזק במיוחד.





רגליים של השולחן נפתחות ומתפרקות שולחן תלמיד אופק

ישנם שולחנות המתניידים רבות וכתוצאה מכך רגליהם מתרחקות זו מזו והם מתפרקים.
הפתרון:
במקרים בהם השולחנות צפויים להתנייד רבות אנו ממליצים על שולחן עם קושרות בין רגלי השולחן ונעדיף למשל שולחן דגם  אופק על פני שולחן רגל תומר.




תלמידים בעלי גבהים שונים

מוסדות לימוד מזמינים ריהוט מוסדי לפי גיל התלמידים, אולם שוכחים להתחשב בתלמידים גבוהים או נמוכים מהממוצע. תלמידים אלו סובלים מחוסר נוחות שפוגע בבריאותם וביכולתם הלימודית.

הפתרון:
רכישת ריהוט במידות שונות לכל כיתה.
למשל, ברכישת שולחנות לכיתה ו' בה הגבהים המוצעים הינם גובה 42 ס"מ לכיסא ו-70 ס"מ לשולחן , נמליץ לרכוש לפחות שורה אחת אחרונה  בגובה גבוה יותר. כלומר: גובה מושב לכיסא 46 ס"מ וגובה שולחן 76 ס"מ.

טיפ! בגלל שהדורות הולכים ונהיים גבוהים יותר, אנו ממליצים לרכוש ריהוט במידה גדולה יותר בכיתות העליונות בכל מידת ריהוט.

עבודה בקבוצות – חוסר נוחות לעבודה משני צידי השולחן שולחן תלמיד לבית ספר

שולחן התלמיד הסטנדרטי מתאים לישיבה מצד אחד בלבד.
במיוחד בכיתות הנמוכות בהם משנים תדיר את צורת הישיבה: פעם מסדרים את הכיתה ב-ח' ופעם בקבוצות עבודה הדבר דורש זמן רב ואינו נוח לתפעול.
הפתרון:
רכישת שולחנות המותאמים לישיבה משני צדדים. כגון: שולחן דגם אופק, שולחן דגם תומר וכו'.

סביבת עבודה מונוטונית וחד גונית

לרוב ריהוט לבתי ספר מוזמן בגווני אפור שחור שתמיד קיימים במלאי וזמינים. דבר  המייצר סביבת עבודה מונוטונית וחד-גונית.
פתרון:
בשולחנות אנו ממליצים על רכישת מוצרים סטנדרטים באותן עלויות בגוונים חמים.
למשל, אנו ממליצים על רכישת פלטות לשולחנות בגוונים כמו בוק, אגס קוניאק וכו' בעלויות זהות לעלויות הפלטות האפורות, אך משרות אוירה חמה יותר.
בכיסאות תלמיד ניתן לרכוש כסאות בעלי מושב עץ – אך הדבר כרוך בעלויות נוספות.

את שלדי המתכת אנו ממליצים לצבוע בצבעי הסטנדרט שחור ואפור ולא להתפתות לצבעים חריגים. אמנם ברכישה ראשונית בכמויות גדולות הדבר יהיה ללא עלות נוספת, אולם בהמשך שיש לרכוש ציוד השלמה,
לרוב הדבר יהיה יקר יותר וזמן האספקה ארוך יותר.




ציוד ניידלוח מחיק נייד

לעיתים רוצים לצאת עם התלמידים לשיעור בחוץ, אולם אין אמצעים לעשות כן.
פתרון:
אנו ממליצים לכל מוסד לימוד לרכוש לפחות לוח מחיק נייד אחד. ניתן לייצר לוחות אלו עם צד אחד לוח נעיץ מחופה לבד שמתפקד כלוח מודעות נייד וצד שני – לוח מחיק.
באופן כזה ניתן ללמד גם מחוץ לכיתות, בחדר ביטחון ועוד.


 

ונדליזים בלוחות מודעותלוח מודעות וטרינה

מודעות הנתלות על לוחות הלבד פעמים רבות נתלשות ומושחתות
פתרון:
לוח ויטרינה ננעל. הלוח מיוצר מעץ או מאלומיניום. ובעל דלתות פרספקס ננעלות.
המודעות ננעצות בתוך הלוח והלוח ננעל. התלמידים יכולים לראות את המודעות וללא יכולת להוריד אותם או לגע
ת בהם. חובה בכל מוסד לימוד!


אחסון חומר רגישארון מתכת משרדי

במוסדות לימוד קיים חומר רב שיש לנעול.
פתרון:
יחידות אחסון בעלות נעילה. ישנם ארונות עץ עם נעילה וכן ארונות מתכת. המנעול שלהם הינו מנעול דואר פשוט שניתן לפרוץ בקלות. לחומר רגיש במיוחד אנו ממליצים על ארון מתכת עם מוט ביטחון.

חפש:


ריהוט חדר מורים בנחשון קדומים
שולחן חדר מורים וכסאות
ספטמבר 2020
שולחנות וכסאות לבית ספר במועצה איזורית לב השרון
.................................................................
ריהוט לחטיבה צעירה מורשת זבולון גבעת שמואלשולחן חדר מורים וכסאות
אוגוסט 2020
כסאות דולפין, הדומים קיוב ופופים גיימינג
.................................................................
ריהוט בית ספר אליאנס בחיפה
שולחן חדר מורים וכסאות
אוגוסט 2020
שולחנות דגם קנגורו וכסאות גביש לבית ספר אליאס חיפה
.................................................................
ריהוט בית ספר רימון מסילותשולחן חדר מורים וכסאות
מרץ 2020
שולחנות טרפז מעוגל וכסאות גביש
.................................................................
משרדי טלמרקטינג בגאנה שבאפריקה
שולחן חדר מורים וכסאות
מרץ 2020
תכנון ויצור מחיצות, דלפקי קבלה ושולחנות
.................................................................
כיתת M21 קרית חינוך דרור
פרוייקט M2 קרית חינוך דרור
אוקטובר 2019
שולחנות וכסאות לבית ספר במועצה איזורית לב השרון
.................................................................
פרוייקט מרחב למידה M21 במגדל העמקפרוייקט M21 נגדל העמק
יולי 2019
פרקט, וילונות, עיצוב קיר וריהוט
.................................................................

מרכז מבקרים סודה סטריםכסאות אודיטוריום מרכז מבקרים סודה סטרים
ספטמבר 2018
כסאות אודיטוריום רחבים במרכז המבקרים של סודה סטרים ברהט
.................................................................
מיטות ברזל בבסיס מג"במיטות ברזל
ינואר 2018
מיטות ברזל בהתאמה אישית עם מגירות חזקות יוצרו עבור בסיס מג"ב
.................................................................
אצטדיון שדרותחדרי הלבשה אצטדיון שדרות
דצמבר 2017
חדרי הלבשה, קבינות לשחקנים ומושבי אצטדיון בשדרות
.................................................................

שרוולי הגנה לשחקנים איצטדיון טייבהשולחנות בית ספר
אוגוסט 2016
טי.אר.אם סיפקה מנהרות הגנה לשחקנים באיצטדיון הכדורגל טייבה.
.................................................................
כסאות אודיטוריום מיקרוסופט כיסאות אודיטוריום
פברואר 2016
טי.אר.אם יבאה והרכיבה כיסאות אודיטוריום מפוארים במשרדי מיקורסופט בהרצליה פיתוח.
.................................................................
חזיון אור קולי מצדהכסאות טריבונה
יולי 2014
יצור כסאות טריבונה בגוונים המתאימים לנוף המדברי עבור מצדה
.................................................................
סיום איצטדיון טדי מושבי טריבונה מתקפלים
סיום החלפת 30,000 מושבים והתקנת שולחנות עיתונאים מותאמים אישית הניתנים לפירוק לפי צורך.
.................................................................